10/12

Blev sen till skolan idag, vaknade tio så va i skolan ungefär tjugo i ett haha, inte bra.. Så missade en massa lektioner, men va med på två iaf:). Efter skolan blev det jobb, gick helt okej faktist. Lääängtar till lönen kommer asså! Berätta idag för min syster om den rosa tröjan jag ska köpa, och det är sån dress så det finns matchande byxor, så hon erbjöd sig att köpa byxorna till mig. Jätte snällt, älskar dig ibland asså;).
Blir mycket plugg nu i helgen eftersom det nästa vecka är sista veckan innan lovet och ska få en massa gjort innan skolan slutar. Men nu har jag inget mer att skriva än att jag tror mina föräldrar ska köpa en mobil till mig nu:D, rosa samsung(L) KÄRLEK! Ni får ha de bra, för de har jag(hehe rimmade) puss o godnatt!

Dagens låt:), lyssna o njut! hööööhöööö :


Kommentarer
Postat av: stephi

ja är också skiiiiiit sugen på att handla en sån ljusrosa mjukisdress , kanske inte är de du mena men haha vill också ha min lön virrig som ja är trodde ja ja skulle få den nu den 22a innan julafton men NEEEJ de tar ju en fuckinh månad innan man får sen :( sug min kuk haha sur ja blev :(

2009-12-12 @ 14:15:23
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

haha jo e sugen på o köpa de jo:), ska handla tröjan så fort jag får möjlighet att åka til stan, och byxorna får jag se om jag ska ha min syster betalar den så fall men vill kanske hon ska köpa tunika til mig istället, hahahha så synd, ja jag får min innan jul eftersom jag jobba i november med

2009-12-12 @ 14:38:46
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: aya

ncncnc tar tbx allt jag sa om att du va duktig.. HAHAHAH kolla vem som snackar:$ försover mig typiskt varje dag:(<3

2009-12-12 @ 16:48:12
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: valentina

HAHAHA jag e duktig:( men försov mig bara idag, för jobba igår kväll så va skit trött<3

2009-12-13 @ 13:34:02
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0