13/12

Vad f*n hände med videon jag la in i förra inlägget? "Videon är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från warner music group." Aja, får lägga in en ny istället då!
Idag blev det jobb klockan fem, gick riktigt dåligt innan rasten, 3 SÄLJ ?! Det va nog de sämsta, trodde det skulle gå så dåligt resten av passet, men kom igång sen:). Och sålde 15 efter rasten, så sammanlagt 18 och vann även en läsk haha. Var hemma halv etta och fick bli att äta direkt. Åt all maten som fanns kvar som mamma lagat, var riktigt hungrig! Satte igång med pluggandet nyss till mitt dataprov imorn, men det gav jag upp nu för fattade ingenting. Ska säga imorn att jag behöver hjälp så gör jag de förhoppningsvis på fredag. Men nu ska jag duscha och se film om jag hinner! puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: aya

gumman, var du verkligen hemma "halv etta"? hahaha. misstänker att du menar halv åtta. pusspuss:*

2009-12-14 @ 09:52:18
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: valentina

hahahahhahhahahha oj , menade halv elva:O<3

2009-12-14 @ 15:35:19
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0