15/12

Känns som lite mycket uppdatering nu, men krigar man för att hålla sig vaken så får man ju sysselsätta sig med något. Och ni kanske undrar vadfan jag gör uppe nu? Men pluggade ju till debattartikelprovet jag ska ha men hann inte få in de i huvet så tänkte jag får väl stanna uppe inatt då. Men sen har jag inte ens kollat på den, va på datan, gjorde mat och satte även på en film men då kunde jag inte hålla ögonen uppe så gick ner och bada:). Kom nyss upp från badet och ligger i sängen, ska hämta kaffe som jag gjorde innan sen ska jag sätta igång med artiklen. Blir ingen idrott i skolan för mig om vi ens har de. Kommer dööö! Oh juuste ja, en låt får ni också på köpet haha. hitta den i stephis blogg och föll direkt, höhö skoja, men den va bra iaf:)..

Kommentarer
Postat av: stephi

hehe ja har bra musik smak ;) <3

2009-12-15 @ 22:48:25
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

hahaha aa nästan lika bra som min;)<3

2009-12-15 @ 23:31:48
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0