15/12

Klockan är 00.31 och jag sitter här i full gång med pluggandet. Försöker förbereda mig på debattartikeln jag ska skriva imorn om hedersmord, men vet inte om det går så lyckat. Vet inte riktigt hur en debattartikel ska se ut, så fick väl improvisera lite..
När jag väl är igång med skrivandet kan jag ju skriva om min dag(måndag), jag hade studiedag idag men var i skolan ändå, kan inte förstå det själv nej.. Var där vid tio och satt på data workshop och läraren fick lära mig lite mer om det som kommer på provet jag ska ha på torsdag. Mötte upp emilia och aya i stan vid kvart i två tror jag och handlade en orangerosa tröja i bikbok(L). Inte den jag skulle köpa för den var tyvärr slut, men denna va fin den med:). Efteråt va jag och emilia i jägersro en stund för jag skulle kolla på väska och vi åt även i bk(blö). Pluggade lite sen va jag hos emilia ett tag och nu är jag tillbaka här igen och pluggar. Blir inte mer skrivande än så här för måste fortsätta, och ska även duscha innan jag lägger mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0