17/12

Faaaaan asså , skrev precis ett inlägg och när jag klickade spara så försvann de oooooh:(! Kan inte skriva om det exakt men det var väl ungefär såhär;
Sorry för dålig uppdatering, har inte orkat blogga. Orkar inte nu heller egentligen, men fick bli ett inlägg ändå. Igår började majlinda på mitt jobb, kul! Så jobbade med henne och qendresa igår. Inget annat hände igår faktist. Och idag blev det skola. Hade bara en lektion idag kl tre för alla andra va inställda, men va ändå där kl tio och gjorde prov i datorkunskap. Fick vg+ , precis som på förra, så nu behöver jag få vg+ på nästa också så får jag mvg i betyg, happy:D. Slutade halv fyra idag så åkte direkt hem och va även hos majlinda lite sen.
iiih imorn är det avslutning i skolan, äntligen lov! Och får min lön imorn, så ska handla en klänning efter skolan, sen på kvällen ska jag och qendresa på julfest med jobb. Så vi ska gå på restaurang och lite sånt:). Blir nog kul hoppas jag. Men ska ner nu och äta, min syster kom nyss också.

You light up my day ;$


Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA på den you light up my day kan man tro du menar han i bakgrunden på bilden för han kommer helt så dig ;) hahahah

2009-12-19 @ 18:05:21
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAHA fin svenska;O men oj de märkte jag inte men menar ju inte han

2009-12-19 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0