20/12

Har tyvärr inte haft tid att blogga. Men ska berätta lite om vad som hänt senaste dagarna då:).
Fredag: Hade avslutning i skolan och blev aldrig att handla klänning efter skolan som jag skulle. Det var riktigt kallt ute så åkte hem direkt och sov. När jag vaknade tog jag tåget med majlinda till malmö, så mötte jag qendresa så gick vi till restaurangen där de från jobbet redan va. Där va kul faktist:). När dem andra gick vidare till hipp åkte jag och qen istället till sofielund och mötte monika och alexandra. Vi gick till rosengård och va hos någon dem kände och vid tjugo över två åkte jag till syster och sov där.
Lördag: Min syster åkte till jönköping så jag hade/har lägenheten för mig själv. Stephi som bor på samma gård kom till mig och ungefär vid sju va jag hemma i oxie igen. Orkade inte åka hela vägen tillbaka och mamma ville jag skulle stanna hemma, så emilia kom till mig och vi kollade på mysteriet på greveholm haha. Efter de spelade vi kort och vid halv tolv gick vi ut och åkte pulka. Jätte mobbade men vi hade kul iaf:).
Söndag: Idag är det då söndag och jag ska på bio ikväll med majlinda och sandra. Är tvungen att åka till syster sen på kvällen och sova där till måndag då hon kommer hem. Kommer fan döö och sova där själv:O. Men nu måste jag fixa mig. Kommer några bilder från igår när jag och kaato (emilia) åkte pulka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0