21/12

Igår blev det bio med majlinda och sandra. Vi såg New moon, riktigt bra faktist:). Efter bion åkte jag till systers lägenhet och stephanie va med mig där och sov över. Kulkul, lagade mat och sånt och vi såg whitechicks på teve. Somnade sent och på morgonen vakna jag av att hon snackade med mig och frågade om jag va hungrig tror jag haha? Stephi gick hem och duscha, sen gick jag till henne för att äta frukost:). Hon bor på samma gård då asså. När hon åkte till stan gick jag tillbaka till lägenheten och städade och vid halv fem tog jag bussen in till stan. Köpte lite julklappisar till mina bröder och så. Men nu ska jag ut och åka pulka med emilia och kanske camilla och soso haha. Skriver kanske mer senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0