2/12

onsdag, dryg vecka. Men missa skolan idag, vaknade kl tre, som tur va så va de bara en lektion jag missa. Imorn har jag danskprov, men började plugga för en stund sen. Tänkte skriva ett inlägg innan jag går ner och dricker te och fortsätter med danskan. Har verkligen sneat på skolan denna veckan, prov på fredag också, i matte men hinner inte plugga imorn för ska jobba, HEJ IG.. Nästa vecka blir inte mycke bättre, har massa saker och göra då också, blir väl att va hemma i helgen då.. Och en till dålig sak när jag väl är igång, mitt bankkort funkar inte, jippiee.. Skulle ta ut pengar idag men den är typ knäckt så nu funkar den inte alls. Känner mig riktigt negativ haha, men vad ska man göra, har sneat idag asså. Men har en sak att se fram mot, LOVET! Då lämnar jag skåne och sticker till mellerud, längtar som fan. Kommer va riktigt skönt jag svär. De va allt höhö, skriver mer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0