24/12

klockan är 03.04 borde sova fan, men fick bli ett inlägg innan jag sover för ahmed tjaaaata på mig, så lite populär i bloggen är jag hahahh wihooo ett fan iaf. Får bli ett dagens test(även om de då e natt nu) så svarar på frågor om 23:e.

DAGENS VILL HA: pengar!! upptäckt nu att mina e slut:( har handlat o handlat med kortet utan nån aning om hur mycke jag har, och fick min lön för bara fem sex dagar sen:O
DAGENS KLÄDSEL: just nu iaf sovtishirt men innan mjukis och tjockiströja
DAGENS SMINK: ingenting alls
DAGENS FRISYR: nersläppt innan men nu uppsatt =)
DAGENS HÄNDELSE: på dagen var jag ju i jägersro och så iaf
DAGENS LÅT: hmm , ingen aning faktist:O  always on time kanske.
DAGENS PLANER: nu finns de inga mer planer mer än att sova haha
DAGENS SAKNAD: en dum saknad..
DAGENS DUMMASTE: att tänka på en sak jag inte skulle tänka på..
DAGENS DROG: läääsk(L) hahha
DAGENS ROLIGASTE: vet inte faktist
DAGENS FAVORIT: min mami får de bli(L)
DAGENS KÖP: mucho faktist:) va ju o handla "idag"
DAGENS GODIS: chooooooklad
DAGENS HUMÖR: inget bra humör faktist om jag ska va ärlig.

Kommentarer
Postat av: ahmed

mitt namn kom med i bloggen:D jag är kändis nu(a)

2009-12-24 @ 03:16:47
Postat av: valentina

klart man e kändis om man e med i min blogg hahaha

2009-12-24 @ 03:17:25
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0