28/12

Nu har jag inte skrivit i bloggen på några dagar. Har inte haft tid helt enkelt. I fredes gick jag med emilia till centrum och handlade godis sen kollade vi på film och sånt hos henne. Igår (lördes) åkte jag till mormor med familjen. När jag kom hem gick jag till emilia och chilla med hon och camilla(hennes syster). Så de va kul:). Och idag har jag varit i stan med pappa, åkte vid halv ett dit. Handlade en klänning och ett par skor till nyår, handlade även en svart tunika och en vit stickad tunika eller vad man ska kalla den haha. Efter vi varit i stan mötte jag qendresa och majlinda så gick vi till jobbet. Men jobbade bara till kvart i sju, alltså en timme och 45 min. Klarade verkligen inte jobba, har så jävla ont i magen asså. Så åkte hem, eller ja jag mötte emilia så gick vi och sola och efter de gick jag hem. De va allt för mig:).

Can you meet me halfway right at the boarderline, that's where i'm gonna wait, for you.


Kommentarer
Postat av: aya

I'll be looking out night and daaaay, took my heart to the limit, and this is where i'll staaaay!



2009-12-31 @ 01:44:40
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: valentina

i can't go any further then this, i want you so bad it's my only wish!

2009-12-31 @ 11:10:33
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0