30/12

dålig update nu känner jag.. Igår gick jag och sola med emilia vid åtta, HAHA tog lite tid innan vi kom in där, rätt omständigt, fick springa och sånt.. Men det ska vi inte gå in på. Sen följde jag med hem till henne så såg vi filmen land of the lost, skum film faktist. När jag kom hem sen så kollade jag och emilia på filmen wild child, men inte tillsammans då, bara samtidigt:) hahaha jätte mobbade vi vet. Vi fick smsa hela tiden om filmen och så, vi skulle tvunget va på samma ställen samtidigt. Somnade väldigt sent i natt sen, kan inte sova om nätterna längre:S. Försöke sova i flera timmar, men gick inte. Hoppas de ändrar sig snart, för har varit så innan med och pallar inte de igen, rätt jobbigt.
Idag blev jag väckt kl halv tre av att qendresa ringde mig, tuur de annars hade jag försovit mig. Skulle va på jobb klockan fem, så gick upp direkt och åt och duscha sen tog jag tåget till malmö. Gick ändå bra idag, men sneade helt i slutet! Nu är jag iaf hemma men ska ut snabbt och röka innan jag ser film och sover:) Hajdoooo!

Kommentarer
Postat av: Marica

Haha okej, vad mysigt :D! Ja det blev faktiskt bra. Hoppas du får en bra Nyår iallafall!

2009-12-31 @ 01:01:41
URL: http://maricawedberg.blogg.se/
Postat av: emilia

hahahha kul kväll:$

u are an mobbad wild child :)

2009-12-31 @ 15:46:37
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: valentina

hahahaha jag? vi båda:(

2009-12-31 @ 15:55:22
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0