31/12

Så tidigt jag är uppe idag:D, vaknade 10.10, helt stolt och speciellt med tanke på att jag somna ungefär kvart i fyra inatt. Men har mina hundar att tacka att jag är vaken tidigt haha. Har ätit nu så är klar för att åka till jägersro med emilia. Måste handla lite saker för ikväll som jag hade glömt köpa. Och igår kväll fick jag mitt studiebidrag också:D, passade bra nu när mina andra pengar höll på att ta slut. Men tyvärr blir de inget göteborg till laureta för min del:(. Måste ha dessa pengarna till andra saker.. Får hoppas hon kan komma hit nu, annars kommer jag fan snea helt! Men nej nu ska jag ringa emilia och fråga när hon e klar, kommer ett till inlägg innan ikväll.
HAHA måste bara tilläga vad emilia sa precis "jag ville inte ta mer mascara jag sluta ta de, så helt plötsligt lyfter min arm sig och tar ett drag till, de va inte jag jag ville inte ha mer, så nu ser jag ut som en fjortis med tre ögonfransar" hahahah, och jag frågade " va de ett spöke som gick in i dig då" hon bara; jag vet inte, de va inte jag. stööörd e du kaato, men nu får jag sluta skriva vi hörs sen alla bloggläsare:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

gått nytt äår på dig sötnos hoppas du får en fortsatt trevlig dag puss och kram från Lilla Jag Amanda



oj vad bra men borde typ inte du var trött nu oki kul jag har också hund fast en hund mamman är terverens shefer och collie opch pappan är border collie

2009-12-31 @ 11:54:19
URL: http://amandalivochkarlek.blogg.se/
Postat av: emilia

HAHAHAHAHAHAHHA men ah det var ju så.. min hand gjorde inte inte jag:(

2009-12-31 @ 15:49:35
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: valentina

HAHAHA jag förstår jag förstår :(

2009-12-31 @ 15:54:06
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0