31/12


2 år gammal bild på emblisen.

Minns fortfarande första gången vi träffades, när vi hade tjejkväll hos emma med emilia och eve. De va våren 2007, och vi blev bra vänner direkt! Vi har riktigt många minnen tillsammans, kommer aldrig glömma tiderna när vi va riktigt nära vänner. Men saker hände, saker fuckades.. Kommer ihåg när vi va i ekohallen och provade peruker och sånt, så hitta vi sen en bensinmack 123, miiitt i parkeringen, som vi aldrig hade sett där tidigare. Så kom vi på "123 nu tankar vi" , torra va vi men då dog vi av skratt åt de. Minns också när du fortfarande va den lilla oskyldiga embla, när jag och emilia tände en cigg, och du tom börja gråta för du inte ville vi skulle röka. Vi gjorde allt tillsammans, de e tider jag aldrig kommer glömma! När vi åkte till vellinge och inte kom hem och fick tigga pengar, när du dansa och min mamma kom in hahah, första gången du va full när vi va med emilia & eve, när vi va hos min kusin i trelleborg och mest av allt dagen som fuckade allt.. Då jag inte fick träffa dig mer, dem försökte göra allt för att jag inte skulle träffa dig, men inget kunde hindra mig.. Minns de som igår, jag hade inte ens fått va ute, och sen körde jag förbi tågstationen me moppen så va du och emilia där, så såg ni mig men skulle precis hoppa på tåget, hade inte sett er på två veckor.. Varje gång vi skulle träffas fick vi gömma de. Den tisdagen i november 2007 som fuckade allt e riktigt minnesvärd, vi hade kul men de förstörde så mycke. Vi två försvara varandra alltid, bråka någon med dig, stog jag alltid vid din sida och likadant va de för mig. Detta är inte ens hälften av våra minnen, för även om jag fick smyga med att träffa dig så gjorde vi allt för att träffas. Glömmer aldrig tiderna med dig, sommaren 2008 ska jag inte glömma nämna! Alla våra moppeturer till svedala, de va vi två varje dag! Du jag & emilia va oskiljbara. Kom på en sak till nu, när du hade rymt och kom till emilia, så va jag och emilia där, även alla tres mammor. Så hade dem värsta mötet där nere, medans vi satt där uppe och inte våga gå ner. Men senare hände saker så vi gled isär, vi växte ifrån varandra. Vi hade olika umgängen och de stora bråket mellan oss gjorde stor del också. Men hur som helst så betyder du så jävla mycke för mig. E van att du ringer och frågar om jag vill komma ut och ta en cigg och snacka, men nu e du inte här.. De har gått mer än en månad nu,, vill bara de ska va du när mobilen ringer, saknar dig gumman, de gör vi alla. Älskar dig & saknar dig embla! <3

Kommentarer
Postat av: aya

Aaauw, shit kommer börja böla,som jag saknar henne!:'(<3333

2009-12-31 @ 01:35:05
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej komentera gjärna min nya blogg

2009-12-31 @ 08:14:02
URL: http://amandalivochkarlek.blogg.se/
Postat av: valentina

jag med:'( <3333

2009-12-31 @ 11:06:16
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: emilia

:( <3

2009-12-31 @ 15:48:25
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: valentina

she's back :D:D:D:D:D

2009-12-31 @ 15:54:28
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0