4/12

Planerar på att skita i skolan imorn(fredag).. Har matte prov men kan inte göra de, för vill gärna klara det också. Sen har jag ju bara samling på morgonen och basgruppsmöte senare. Och det är inte ens lektioner, så varför gå dit? Har ändå kommit sent hela veckan, så lika bra sköta mig heelt nästa vecka!

Blir bio imorn föresten, ska bli kul:). Ska se 2012 med emilia, aya och nino. Så har jag gjort något i helgen ju, sen ska jag bara plugga och fira mamma på lördag. Hon fyller år, måste köpa present imorn men mitt bankkort funkar ju inte:(. På söndag jobbar jag dubbelpass, kill me! Men tjänar lite pengar iaf, kommer behövas.
Nej nu ska jag ner och äta något fan, är riktigt hungrig, sen blir det sängen och nanna. Godnatt!'


miss my leta!
happy for you, iih hopppas med dig, hoppas verkligen.
te dua<3


Kommentarer
Postat av: Allesh

skit söt e du babyyyy^^<333

2009-12-11 @ 00:07:58
Postat av: valentina

tack brooh

2009-12-11 @ 16:27:46
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0