6/12

Blev ju inget mer än jobb idag. Började redan klockan tolv idag och slutar inte förens kvart över nio, va tvungen jobba dubbelpass idag. Så sitter fortfarande här och säljer. Tråkigt, men slog mitt rekord idag iaf(y), har 25 sälj än så länge. Och det är ju bara under de sista passet och i förra passet fick jag sålt 12. Stor förbättring höhö, och idag har jag ju inte mått så bra iheller, har varit yr och svimmade nästan innan.. Men klarar mig så ska ju inte klaga:).

Igår hade vi lite gäster eftersom mamma fyllde år och vid åtta gick jag till majlinda och va där lite. Så blev inget pluggande i helgen, men det tar jag igen imorn under min studiedag:). De va allt för mig, blir kanske ett inlägg till ikväll/inatt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0