14/11

Lördag idag, sov till klockan halv sex. Så har sovit hela dagen hehe. Sen åt jag och efter det träffa jag majlinda i typ 20 min. Har bara varit hemma resten av kvällen och ska inte hitta på något sen heller. Rätt tråkigt, men orkar inte göra något. Igår gjorde jag inte så mycke heller, va i skolan och efter de kom sandra till mig så åt vi sen sov vi en stund. Sen gick hon hem och jag va ute med majlinda i några timmar. När jag kom hem såg jag film med min mamma och bror och efter de pluggade jag lite religion. Sån mobbad sitter hemma en fredag och gör läxa:(. Men vad ska man göra, fick bara lust till att plugga haha.. Somnade halv sex på morgonen idag, kunde inte sova på hela natten för jag mådde dåligt. Hade värsta hostan och spydde två gånger. Blev sjuk för två veckor sen snart, men har blivit frisk kan man säga, fast när jag väl blivit bättre kommer de tillbaka igen. Men ska ner nu och hämta godis o så, skriver kanske igen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0