19/11

Idag blev det ingen skola, tog sprutan mot svininfluensa igår och idag vakna man upp med verk i hela kroppen. Mådde så jävla dåligt, så fick stanna hemma. Hade prov idag egentligen så det missa jag ju, blev riktigt sur för pluggade exakt hela dagen igår. Men mamma ringde skolan och får göra provet på onsdag:). Är stolt över mig själv haha, har gjort en stor förbättring. Pluggar mycke och kommer i tid till skolan varje dag. Och på onsdag ska jag även göra mina danskprov som jag missat. Så då blir det ännu mindre att göra sen. Ska börja plugga efter skolan varje dag istället för att sova, så somnar jag ju tidigare på kvällarna, och ska börja jobba tre gånger i veckan istället för två, i alla fall de veckor jag inte har mycke prov. Som sagt stor förbättring haha. Men nu ska jag plugga religion och danska:) hihi!

Kommentarer
Postat av: emilia

naaw duktig valli :)

2009-11-21 @ 12:53:56
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: valentina

hihi aa klart:)

2009-12-08 @ 16:25:20
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0