21/11

Har mycket att skriva men ändå inget att skriva. Vet inte vad jag ska säga, vad som är rätt att säga. Vill inte lätta på mitt hjärta helt, berätta allt jag tänker och känner. För allt är inte till för att alla ska veta. Fick sån känsla för en stund sen.. Började tänka på en sak, som kommer upp då & då, men som jag försökt glömma och glömmer ibland. Det gör ont när det kommer fram.. Men vad ska man göra?! Försöker ignorera tanken helt, blunda för de och låta det försvinna av sig själv. För vet inte riktigt hur jag annars ska hantera det. Och ingen tycks förstå, eller så är det bara som de inte bryr sig. Men nog om de, kändes bra att skriva om det även fast jag inte riktigt berätta om det..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0