28/11

plugg & jobb, plugg & jobb.. Det är det ända jag gör känns det som. Det är iaf det ända jag gjort i veckan. Har gjort två prov och de gick bra (Y). Fick vg på mitt dansk prov och jag hade inte ens pluggat till den:D, känns gött. Men jobbet och allt gör mig så jävla trött, är i skolan sen jobbar jag direkt efter och är inte hemma förens kvart över tio på kvällen. Och de dagarna jag inte jobbar måste jag plugga. Men känner mig duktig iaf nu när jag sköter mig:). Har ju som sagt inte gjort mer än jobba och plugga i veckan, men har inte haft tid att blogga. Men i fredes va jag iaf ute. Va hos emilia med Majlinda, Aya och Nino. Det va kul faktist höhö, och igår va jag ute med Majlinda lite bara. Haha vi är riktigt torra asså, vi kom på värsta sakerna som vi dooooog åt. Spelade in de på mobilen med hahaha värsta pjäääser. Trevlig helg men nu är den tyvär slut och skolan börjar imorgon:(. Och snart är det jobb som gäller, SHOOOT ME. Orkar inte det idag:(. Men måste fixa mig nu innan jag ska til tåget, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0