1/1 - nyår 2009

Igår blev det väl en okej nyår. Det var roligt i vissa stunder, men i andra så fick jag fede spel. De började med att jag va hemma med familjen och så. Senare gick jag till emilia där även aya va. Efter en stund där tog vi bussen mot riseberga för vi skulle på fest tillsammans med sandra, hanna linnea, annelie och nicki. Jag, emilia och aya fick sitta ute där i 1 TIMME! Jag lovar jag och emilia ville grååta så mycke vi frös, för någraa personer (nämner inga namn) inte ville möta oss och sandra och hanna hade inte kommit än. När dem kom gick vi till festen men de va så jävla mycke klydd där. Ena stunden skulle vi gå och andra stanna? För de blev lite bråk där.. Pga smuts, men kontrollerade mig för ville ju inte ut i kylan igen. Men när vi stack från festen åkte jag med emilia till henne och sov där. Så det var iprincip allt som hände. Men ska ju inte klaga, va iaf med mina underbara vänner:).

bilder från igår hos emilia. på första bilden höll vi på trilla därför vi ser störda ut och nej vi dansade inte haha



Kommentarer
Postat av: stephi

saknade nyår med er:( nästa år kanske de blir ist haha :D och gumman ja kommer sakna dig som fan när ja är borta åker idag ju :( älskardig!<3333333 skriver innan ja går på flyget!

2010-01-02 @ 01:46:21
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

aa men ditt eget fel som zippa:( , aa vi ska iaf ha endast tjejkväll nästa nyår, alla tjejer bara! inga killar och ingen fest:) blir mycke roligare och blir såklart inget klydd iheller. älskar dig (L) skriv innan du går på flyget och sen direkt när du är tillbaka! <3

2010-01-02 @ 01:58:33
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0