28/1

Förlåt jag inte uppdaterat bloggen idag, men har inte varit hemma.
Idag vaknade man upp förkyld och kände mig febrig som jag gjort resten av dagen också. Men nu är jag riktigt förkyld, jätte jobbigt.

Va i skolan först idag och efter på väg hem hoppade emilia på samma buss som mig så åkte med hem till henne. Måste bara berätta om hur klumpig/borta jag varit idag haha! Först på väg till skolan efter jag hoppat av bussen, så går jag helt själv så trillar en kille jag inte känner och jag börja såklart skratta åt han som några andra också gjorde. Men tror ni inte jag några sekunder senare trillar på exakt samma ställe? Kunde inte låta bli och skratta åt mig själv haha, så jävla skämmigt. Sen när jag ska hem hoppar jag på bussen och märker senare jag sitter i helt fel buss? så fick hoppa av och springa till min buss. Jätt borta är jag idag faktist.

Men iaf, hemma hos emilia såg vi filmen paranormal activity, först va jag inte alls rädd men sen skrämde emilia mig och efter de vågade jag inte släppa hennes hand. Slutet va värst, skrek som fan och blev riktigt rädd haha. Så filmen va ändå bra:). Vi åt och chillade hos henne, och kom hem för en timme sen. De va i princip allt som hänt. O jo jag har slutat jobba också! Sa upp mig idag, orkade inte mer. för mycke med skolan och så.

Kommentarer
Postat av: ahmed

palla kolla skräck film:( bara onödigt haha:P

2010-01-28 @ 22:23:33
Postat av: stephi

vadå internetkompisen haha mördarblick fråga nu din mamma eller vem du nu ska fråga haha!

2010-01-28 @ 22:27:33
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

nej ahmed inte onödigt! du ska ju själv se den så tast haha

2010-01-28 @ 23:17:51
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0