29/1

besökarna minskar nu när jag knappt skriver. Så kan väl berätta lite kort om denna dagen. Jag skulle ju till skolan egentligen, men på morgonen när jag vakna mådde jag så jävla dåligt. Är riktigt förkyld och tror jag hade feber, men mådde jätte illa också. Så pappa sa till mig att stanna hemma, gick och la mig igen. Men nu är jag uppe, känner mig lite bättre men inte helt. Har missat riktigt mycke skola nu sen jag började igen efter lovet:( , inte bra men har ju liksom inte gjort med meningen. Men nu ska jag äta mina chips, som nästan är slut. Blö är sugen på massa gott men finns inget och har inget aptit iheller.

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha ja jag bor vid jägersro,haha hur vet du vem som vinner?

2010-01-29 @ 15:10:21
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/
Postat av: pernilla

hehe ja,jasså haha saj vem du tänker på?

2010-01-29 @ 15:29:19
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0