31/1

Är hemma från bion nu, såg ju snabba cash. Den va ändå bra & jag hade en rolig kväll:). Efter bion GICK vi från davidshall till jägersro, pooh de va långt, men hade kul iaf hihi. Nästa vecka blir de att se avatar 3d, bor på bion nu känns de som haha. Men iaf, nu sitter jag hemma, måste nog gå ner & äta. Åkte ju hemifrån lite innan fem så har bara ätit frukost idag. Konstigt jag överlevt, mat är ju liksom mitt liv(L), skojaa... haha egentligen inte ju. Känner jag är lite torr:(, men min humor ni vet, den är lite skum, men får mig själv skratta iaf:). Men nej nu måste jag sluta skriva & gå ner & äta.

Kommentarer
Postat av: stephi

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

2010-02-01 @ 14:40:15
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0