1/12

Ny månad, nya tag och nya mål. Ska fortsätta med min förbättring, och kämpa ännu mer. Men började med en dålig start, sen till skolan.. Men gjorde engelsk läxa igårkväll så sov sent och kunde inte vakna på morgonen. Fast var med på idrotten idag (stolt),  djurig klass:@ någon (nämner inga namn) sparka mig på benet två gånger och en annan fällde mig haha. Hämnden e ljuv höhö ni ska se(6). 
Men i alla fall, hann inte skriva inlägg igår, men hände inte så mycke, va i skolan och efter det va jag hos tandläkaren. Lagade ett hål, lääskigt :( .. Dem fick ta tre såna sprutor med bedövningar, va helt jävla yr efter haha. Senare va jag bara ute med majlinda lite. Idag hade jag skola sen har jag också varit ute en timme med majlinda. Nu sitter jag här och efter inlägget ska jag sova, värsta huvudvärken:(. Något bra är att jag börjar halv ett imorn :D, hääääärligt! Och vill bara säga att jag hatar vintern och att det är kallt. Vintern suger big time! Majlinda håller med mig hah:(. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0