15/12

Idag missa jag att skriva debattartikeln i skolan:( Skulle ju va uppe hela natten men tänkte sen ja jag ska bara blunda lite, stort misstag. Vaknade upp på morgonen försenad, så det sket sig ju.. Har varit ute med majlinda en stund innan bara sen har det inte hänt något annat idag.

aah gud vad jag är trött på att höra klagandet. Vad jag än gör idag är det fel och vad jag än gör kommenterar ni de. Jätte jobbigt är det, orkar inte höra de från jag vaknar på morgen, för det är precis vad jag har fått göra idag.. Ja okej jag gör inte rätt hela tiden, men man behöver fan inte förstora upp dem små felen så mycke. Tar ut min "ilska" här istället, så blir det inte värre. Ska från och med nu bara ignorera det ni säger:) inte säga emot, inte klaga, bara låtsas som jag inte hör!

Bjuder på ett roligt videoklipp, får mig skratta varje gång höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0