22/12

03.00
Hittade en lista i någons blogg så var bara tvungen att göra den innan jag ser filmen (A).

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag gick ut med vänner och hittade på något, som inte brukar hända så ofta nu förtiden, gick på bio och såg New Moon. Även att jag såg någon jag inte sett på ett tag gjorde mig litte smått glad faktist, på ett sätt..

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov, med stephi next to me.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Det var kanske då jag skrev det förra blogginlägget? annars var jag inne och läste i någon annans blogg.

Det sista du sa högt: Oj de minn jag inte. Har suttit i min ensamhet ett bra tag nu.

Det senaste någon sa till dig: Det va nog mamma som sa någon, men vad minns jag inte nu, godnatt kanske?

Vad har du druckit idag: Oboy, vatten, te och mera oboy


Vad var det senaste du åt: Mammas goda lussekatter:)


Vad var det senaste du köpte: Mcdonalds mat, kläder och en leksaksmobil hahah dock inte till mig själv.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Har faktist ingen aning. Kanske brun , eller svart?


Vad är det för väder hos dig nu: Snö och jätte kallt:(


Godaste glassmaken: De är ju läätt choklad!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte, de gör jag nog ja.. Tror jag iaf.


Sover du tungt: Jag brukade men inte lika mera.


Drömmer du mardrömmar: Ja allt för ofta, tyvärr.


Trivs du med ditt jobb: nja, de är väl okej, tjänar ju pengar så de är bra iaf. 


Favoritklädsel: sommarkläder! Iaf tunika, det vanligaste jag använder. Men inte alla tjocka kläder man måste ha på sig på vintern.


Favoritlåt just nu: Olika hela tiden, men låten jag har i huvet idag är iaf Jeremih - Im a star

Vad ser du om du tittar till höger: Min vita vägg

Vad gör dig glad just nu: Att det är lov, slipper skolan ett tag och att jag mår bra.. Är även glad över att jag ska till mellerud(typ göteborg) nu under lovet, och förhoppningsvis kommer Laureta hit här först.

Vad ska du göra härnäst: Se film, innan det blir förs sent, klockan är redan tre:O.


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Inget humör alls faktist. Inte glad men inte ledsen, fast uttråkad.

Favoritgodis: Choklad!!


Kläder just nu: Sovtishirt


Sommarplaner: Mellerud(typ göteborg) och resa till ett varmt ställe.

Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: Nejfan.


Morgon eller nattmänniska: Dem som känner mig vet ju att jag iaf verkligen inte är en morgonmänniska, har aldrig varit och kommer aldrig kunna bli.

Vad är viktigast för dig: Min familj är viktig för mig, och nu är det viktigt för mig att sköta skolan och jobbet, det är de jag främst fokuserar på nu.


Är du kittlig: Haha ja fyfan..


Snarkar du: Nej, men har faktist gjort det en gång hahaha.


Stjärntecken: Vattuman.

Äckligaste insekten: Det vet jag inte, dem alla är rätt äckliga faktist:(

Längtar du mest efter just nu: Mellerud! Och självklart SOMMAREN.


Kommentarer
Postat av: ahmed

du och din mellerud:P. snart kommer du flytta dit:O

2009-12-22 @ 16:41:56
Postat av: valentina

du är rätt smart du ;) hur visste du jag skulle;) haha

2009-12-22 @ 16:43:42
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: ahmed

jag kan allt;D

2009-12-24 @ 02:16:31
Postat av: valentina

hahah vi säger så:D

2009-12-24 @ 02:20:20
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0