23/12

Idag vakna jag rätt sent, halv tre. Och tog timmar innan jag reste mig från sängen, så kom en timme försent till jobbet, var där vid fem över sex. Det var rätt chill idag faktist, jag och majlinda fick sitta i ett eget rum hahah, vi flippa med ena kunden över mycke. Och fall min syster läser detta ska du veta att han började:) vi bara skratta med och samtidigt försökte övertala han att köpa, medans han prata om betlehem och sjöng jesuslåtar hahah. Efter jobb gick jag och majlinda och åt kebab sen åkte vi hem. Så nu har inte mycket mer än så hänt, ser filmen take the lead (dansfilm såklart höhö). Så ska fortsätta med den nu och of course får ni en låt här av mig också.
Dagens låtis , Ke$ha - tik tok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0