10/1

Latmasken e vaken nu. Skulle upp vid elva för skulle till stan med pappa, min syster och ena bror. Men nej, jag va för död, mamma väckte mig vid tolv men mina ögon bara stängdes igen. Så tänkte går upp vid ett så solar jag innan jobb. Men tror ni jag orkar de då? Nej fyfan! Orkar inte ens gå ner och göra frukost. Så får ligga här ett tag till, så får jag fixa mig i stress sen. Men ska i försig bara äta och duscha sen är jag klar.
Igår blev de inget annat än en hemmakväll. Det kändes skönt faktist. Orkade ändå inte göra något, så låg bara hemma och gjorde precis ingenting. Och imorn är det skola igen, fyfan vad hemskt. Orkar inte, har tuusen läxor och vill bara gå i ide och komma fram igen när sommarlovet börjar. Men nej jag får ta tag i allt nu och göra mitt bästa.. Och nu har jag faktist inget mer att skriva, så ni får ha tålamod så kommer de inlägg ikväll igen;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0