16/1

Igår somnade jag sent, men inte i min säng. Hade lagt mig i min "klädkammare" med täcke och kudde för jag inte kunde sova. Men till slut blev jag jätte trött och bara somnade där inne. Vaknade på morgonen av att min bror leta efter mig och skrek till mamma jag va borta haha. Senare kom mamma och väckte mig och sa "tina varför sover du i garderoben" så hjälpte hon mig till sängen. Nu sitter jag och dricker mitt te, ska snart till sjukhuset.. Hoppas på de bästa, men jag vet de kommer bli bra, de bara måste bli bra! Och vill tacka alla dem vännerna som visat dem bryr sig och som gjort sitt bästa för och finnas här för mig och ställa upp, ni är guldvärda!

Bara måste klistra in vad den underbara stephanie skrev precis till mig;
jag hoppas verkligen du vet att du betyder så mycke för mig. jag försöker stötta dig så gott jag kan trotts att jag vet jag inte är så bra på de som jag vill vara. du är en helt underbar vän att du får mig att bli tårögd just nu. du har ställt upp för mig när ingen annan gjort det och allt jag fått av alla andra är "jag finns för dig". du har kämpat för att ja ska må bättre och har alltid fått mig att inse saker.
när jag behövt din hjälp med något varsesig det varit litet eller stort och jag inte vetat vad ja ska göra har du alltid sagt vad som är bäst för mig och hjälpt mig till fullo
du är en av dem viktigaste i mitt liv och jag måste verkligen lägga mer tid på att träffa dig. jag älskar dig valentina. trotts att jag tjatar om det

va de inte gulligt? ääälskar dig stephi, enormt mycke(L)

Kommentarer
Postat av: stephi <3

hade kunnat skriva en bok om dig valentina! vi sen senare jag älskar dig <33

2010-01-16 @ 16:07:45
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

älskar dig med gumman (L) tack för allt<3

2010-01-16 @ 17:59:00
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0