27/1 - don't forget

Detta får bli sista inlägget innan jag lägger mig. Är där nere i vardagsrummet, syster hälsar på och ska sova i bäddsoffan så ska sova där med henne. Sitter vid pappas dator, tänkte jag skriver ett inlägg medans jag väntar på syster ska ha badat klart.


bild jag hitta i pappas data.

Och en sak, glöm inte smsa och skänka pengar till rädda barnens katastroffond. Om alla hade skänkt iaf tio kronor hade de i helheten blivit mycke pengar. Så om du inte vill slösa massa av dina pengar på en god sak, så skicka iaf 10 kr.
Smsa: 10katastrof till 72950 , tänk på deras sitaution och visa er godhet!

Kommentarer
Postat av: stephi

när ja såg bilden ja bara "aaawww sån söt bild!" :$ sån omtänksam som ligger i bäddsoffan med din syster haha gör aldrig jag när sophia kommer haha (6)

2010-01-27 @ 20:55:12
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0