5/12

Förlåt för den dåliga uppdateringen nu. Har inte haft tid helt enkelt. Igår jobbade jag som jag nämnde i förra inlägget. Efter jobb gick jag hem och åt sen gick till emilia direkt. Vi chillade och så bara, kuul faktist:). När jag kom hem satt jag och snacka med mamma innan jag gick och la mig. Idag vaknade jag vid vet inte när. Sen fixade jag mig och gick ut. Va hos emilia en stund men gick hem nästan direkt för att äta och efter de gick jag tillbaka och såg film med hon och embla. Efter filmen gick jag till hanna där även majlinda, sandra, aya och linnea va. Så kom hem nu för en liten stund sen och ska ner och äta nu innan jag ser film och sover:). Så de va nog allt för mig. Bjuder även på en låt som jag fastnat för.
Jay sean - war


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0