25/12

Blev inget inlägg igår på kvällen för hade inte tid:). Var hemma lite igår sen träffa jag sandra så va vi hos emilia. Har fått en ny mobil(L) iiiih, över glad. Har även fått en väska, en plånbok, en sån neccesär tror jag de heter? En man kan ha smink i och en man har andra saker i. Fick paris hilton parfymen, ett rosa nagellack och kläder, två par mjukis, tre par tights, en kofta, två långa linnen och strumpor. Jag fick även en nykelring och en till sak som jag inte ens fattar vad det är haha:S, och såklart pengar också. Sen tror jag inte det var mer? Minns inte riktigt. Men iaf, idag har jag varit med pappa och bror i arlöv. Åkte dit med syster, fyfan vilken morgon! Hemsk kan man väl förklara den.. Men det löste sig sen iaf. Nu sitter jag hemma och ska se en film, ikväll händer det nog ingenting, men emilia smsade nyss och fråga vad jag ska göra så får se vad hon ville:).
en bild från en rolig kväll hos emilia för ett litet tag sen(L)

 


Kommentarer
Postat av: aya

goda tider:(..

minnesbild som fan ja.

<3 u guys.

2009-12-31 @ 01:42:43
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: aya

btw, vf gör du alla dina bilder så små?:(<3

2009-12-31 @ 01:42:59
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: valentina

:( aa , rolig kväll<3

<3 you

nej men gör jag den i miniatyr kan man klicka på den ju o se hela , men gör jag den vanliga gör jag så den e mindre för den tar helt stor plats annars:O

2009-12-31 @ 11:12:20
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0