8/12

Dagen började bra, kom i tid til skolan och hade fortfarande inte rökt några cigg, höhö jag va duktig. Men blev en halv cigg sen i skolan:( dumma jag.. Sket i idrotten idag och åkte istället hem och gjorde pannkakor til min bror. Senare gick jag ut med majlinda, gick till centrum och solade och bröt även mitt försök att sluta röka. Så har rökt några cigg idag, fick ångest, men rökte iaf inte lika mycket som vanligt. Men loooovar jag ska sluta, det blir snart och allra senast den 1 januari! Iaf, jag och majlinda gick till edona sen eftersom hon fyller år, stoort grattis på dig gumman<3. Vi va där några timmar, väldigt roligt. Och tror jag fått mer magrutor nu av allt skratt haha.. Så blev inget pluggande idag, känns skönt men hade ändå inte några nya läxor att göra. Nu ska jag duscha och se film, puss!

balen 08<3 hitta inte så många bilder me edona så fick bli denna, saknar oxievångstiderna extremt:(


Kommentarer
Postat av: stephi

haha ovanligt du och emilia säger ni ska sluta röka 8-) ja vill också sola men är för snål hahahah (A)haha minns du när vi va hos emilia och du gick in på toan sen smsa mig för att ta med mig cigg för emilia skulle tro du inte rökte mer hahahahaha <3

2009-12-12 @ 14:17:19
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

haha nej men jag hade bestämt när jag skulle, o ska den första januari men hade inga cig i söndes och mamma sa jag skulle va hemma o plugga så tänkte nu skajag sluta o klara ju mig lite (A) men fick ångest sen fan, men 2010 e jag rökfri och de menar jag:) hahah ja jag med egentligen men har inga pengar nu så kan inte sola=( hahahhaa shhh de va vår hemlis ju;$

2009-12-12 @ 14:42:16
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: Sandra

nej du hitta inga bilder med edona så du tog en där inte jag e med :O SÅÅÅÅ låågt gjort asså :/

2009-12-16 @ 23:51:59
Postat av: valentina

hahaha awww , inte mitt fel du ALDRIG va me på fotona vi tog ;O jävla offet som fota hela tiden:(

2009-12-17 @ 00:39:43
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0