17/11

Blev inget inlägg igår, inte alltid min dator fungerar. Men är på pappas dator nu så får bli ett inlägg nu då. Igår va sandra hos mig en stund efter skolan och direkt när hon gick somnade jag. Så blev inget pluggande för min del. Idag har jag haft möte i skolan med rektorn och min mentor, mamma var även där, gick väl rätt okej. Hade ju möte för en orsak, men med tanke på hur de varit innan så är det väl okej nu:). Har bättrat min frånvaro helt, kommer i tid varje morgon nu och pluggar till de jag har nu, så det ända jag ska göra är att fortsätta så här och ta igen de jag missat. Det blir kämpit, men jag måste! Har jag viljan så kan jag klara det:). Nu ska jag försöka få hit embla så vi kan va ute en stund, sen blir de att plugga.
   

 


Kommentarer
Postat av: maha

så söt du är bror,love you<3

2009-11-29 @ 16:09:02
Postat av: valentina

hihi tack gumman, love you to<3

2009-12-08 @ 16:21:36
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0