20/11

Ingen skola idag iheller, somna en halvtimme innan jag skulle upp på morgonen. Mår inte dåligt mer men min arm gör riktigt ont.. Idag blir det att bara vara hemma antar jag. Orkar inte göra något speciellt, ska kanske träffa embla eller majlinda lite sen bara. Just nu ser jag One three hill. När det är slut ska jag städa och ska även plugga lite idag med. Idag skulle Laureta komma egentligen, men blev inte så. Förhoppningsvis kommer hon nästa vecka, lääängtar! Nu har syster flyttat föresten, rätt sorgligt:(. Men bra på ett sätt, fast nu kommer jag inte träffa henne lika ofta och kan inte heller sno hennes kläder höhö.. Men ja, ska fortsätta se One three hill nu, blir kanske ett inlägg till senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0