22/11

Lördag; min syster har ju flyttat nu så var och hälsade på med mamma och bror. Där var ändå fint, men litet haha. Ska dit på måndag och sova över till tisdag, så har jag närmare till skolan. När jag kom hem från min syster var jag ute i några timmar med majlinda, vi skratta åt allt som vanligt, över torra men kul är det:). Någon kommentera ju också "Skrattar du åt dina egna skämt bra någon skrattar då iaf och vem är det i bakgrunden som inte kan sluta skratta ", och sen "kan du vänta och skratta till efter du berättat klart" hahaha. Ni kanske inte tycker de verkar kul, men som sagt vi är torra:(. Men iaf, när jag kom hem såg jag film och så, var riktigt trött och frös sönder så hände inte så mycke mer.

Söndag; Har bara jobbat, mitt humör har varit riktigt fuckt idag! Gick dåligt på jobb, försökte att inte låta mitt humör ta över, men det är rätt svårt. Inte bara mig har något hänt så man är på dåligt humör. Vill säga till mikaela och embla att jag finns här för er och det vet ni om! Hoppas det som hänt löser sig, det hoppas jag verkligen mikaela! Och hoppas det fixar sig för dig med embla, kommer sakna dig enormt:(.. Men har ett uppdrag att göra för dig haha, sköter det när du är borta.

Och ville bara berätta att jag LÄNGTAR till Laureta kommer, men ännu mer till det som förhoppningsvis kommer hända senare, som jag tyvärr är tvungen att hålla hemligt för er andra för tillfälligt:). Men Laureta vet vad det är, och tro mig vi ska få det som vi vill, iiiihh kommer bli så fett:D!
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: stephi

tell me hallå :o

2009-11-27 @ 00:09:09
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: valentina

hööööhööö synd:) men kanske redan har sagt de, men annars säger jag iaf de inte förens de e säkert:)

2009-12-08 @ 16:26:35
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0