6/11

Detta är mitt första inlägg och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Va tvungen göra en ny blogg för den andra jag hade va raderad av nån konstig anledning:S.. Förstår inte hur för jag har iaf inte gjort de.
Min blogg e ju riktigt ful nu, men förstår inte denna sidan så vet inte hur man gör om den. Får be min syster eller någon fixa de sen, eller så får jag helt enkelt lära mig:).

Idag har jag bara typ sovit o ätit, som alla de andra dagarna denna veckan. Har varit sjuk i en vecka nu=(. Fast va ute en stund med embla innan faktist. Vi va i centrum och solade, vilka smuts de finns här borta asså haha.. Börjar få feta spel på såna människor. Men ja, eftersom jag e sjuk så kan jag ju inte htita på något i helgen. Har varit hemma hela veckan, ingen skola ingenting, rätt tråkigt. Började bli sjuk redan innan jag kom hem från mellerud och sen blev det bara värre och värre. Svininfluensan kanske? haha. Men nu ska jag gå ner o ta medicin, seees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0