2/2 - att fylla år suger!

Asså får spel.. Skulle hyra lokal till dagen innan jag fyller 18 men tror ni dem är lediga? neeeeeeeeeej, får riktig spel nu. Eftersom jag bara ska kalla tjejkompisar så kunde jag va hemma, men mina föräldrar går såfall på bio, men kul? Dem kommer ju inte hem sent då. Så ja, som vanligt blir de inte som man tänkt sig & att hata & fylla år fortsätter..

Får väl komma på en reservplan, hur jag ska göra nu. annars skiter jag bara i de & sitter ensam på min födelsedag, så blir man inte besviken om de inte blir som man tänkt!

Sorry för de äckliga dampinlägget!

Kommentarer
Postat av: maha

sry att man nt kunde komma då,har annats för mig då,men nästa helg kommer jag,dåå ska vi KAOOOSSAA mtoown;)love u

2010-02-02 @ 16:26:09
Postat av: valentina

de e lugnt, fuck de ska sitta själv när jag fyller år o inte göra ett piss!!! de bättre.

aaa goood;) blir kaaaoooss!! ily<3

2010-02-02 @ 16:28:43
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: maha

Nej sluta nu ska du nt göra ngt sis:O du är för störd,fast på ett sött sätt;)

BARA FÖR DET kommer jag nästa dag bbysis,aw ily to min gangsta bruuud

2010-02-02 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0