1/1

Idag vaknade jag upp hos emilia, vid kvart i tre i think. Vi gick ner och åt frukost och efteråt bara väntade på att den saknade embla skulle komma(L). Vi skulle se film men tog en jääävla tid att välja ut en alla tre ville se haha, men sen kom vi fram till att se promnight, jätte läskig film men i slutet grät jag hahaha. När vi hade rökpaus kom aya till emilia och efter filmen gick både jag och embla. Sitter hemma nu i vardagsrummet med mamma och äter tårta, mmm goootttiit, mammas goda daimtårta. Efter detta inlägget ska jag till emilia igen så får vi se vad som händer där. Blev en chilldag idag, skönt faktist! Och om mamma inte stänger internet inatt så blir de ett inlägg till innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0