11/1

Nu är denna dagen slut så skriver de sista inlägget för ikväll. Blev lite mer än pluggande idag, gick till centrum med emilia och sandra så solade jag och handlade till mamma. Så blev lite brunare, nice:). Efteråt följde dem med mig hem och emilia hjälpte mig med historian, snällt av henne. Svarade på lite instuderingsfrågor men har en massa kvar att göra. Men nu orkar jag inte mer för idag, ska ner och äta glass och dricka te med mamma. Ska försöka somna "tidigt" idag faktist. Självklart bjuder jag på en låt som jag lyssnat på en hel del idag.

Fabulous - imma do it ,
 
ni får ursäkta den stora videon haha men min data är fuckt så går inte minska den.


Kommentarer
Postat av: maha

ihh så du gillade låtarna:)<3

2010-01-13 @ 18:29:06
Postat av: valentina

klart som fan jag gjorde haha:)<3

2010-01-13 @ 18:49:35
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0