12/1

vilken chilldag, men inte alls bra. Började skolan idag kl två, med idrott i en timme. Men tror ni jag va där? Jag gick upp redan klockan åtta för att åka dit tidigare och få hjälp med data och annat. Men jag var riktigt trött så efter att jag duschat, ätit och kollat lite resor på internet så somnade jag om vid elva. Sov till halv sex, så att plugga till historieprovet sket ju sig. Senare gick jag till centrum med majlinda för att sola, men mina pengar fastnade i automaten så fick vänta en timme på att ägaren kom och gav mig pengarna tillbaka. Så blev de solning då och han betalade den till mig som förlåt och betalade även en solning till majlinda, jätte snällt:). Nu sitter jag här hemma och ska väl ner och dricka te och äta innan jag duschar och lägger mig. De va allt för mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0