12/1

10 saker ni inte visste om mig
  • jag sitter hellre hemma & ser film än att festa 
  • när någon väl gör något dumt/fel har jag svårt att glömma de, lätt att förlåta men svårt att glömma
  • jag gör egentligen detta "test" för att dra ut på tiden, så jag skjuter upp läxan en stund till.. :(
  • jag kan bilda egna uppfattningar om saker, jag misstänker en sak så tänker jag på de & kommer fram till något som inte ens är på de sättet.
  • jag förväntar mig oftast de sämsta, tänkte en gång när jag va mindre att förväntar man sig inte att de går bra blir man inte besviken & nu är de så jag tänker gällande de mesta, rätt dumt men har blivit så..
  • jag vill ha en kanin :( haha fick för mig de för några dagar sen & nu vill jag verkligen! men mamma låter mig inte, ska försöka övertala hon iaf.
  • jag älskar att sova & bara ta de lugnt(L) men ändå sover jag alltför lite
  • jag är dålig på att passa tider
  • jag älskar att flippa ut & göra något roligt & bara inte bry mig om vad folk tänker.
  • jag sminkar mig typ aldrig, tycker de är jobbigt så orkar nästan aldrig.
  • jag har rätt torr humor, men de är bra tycker ja, men inte när jag är den enda som skrattar, jag skrattar åt nästan allt!
  • Haha jag tror jag gjorde elva:O märkte de efter så där fick ni veta en sak till om mig på köpet:)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0