19/1

Har inte orkat blogga, orkar inte nu heller men uppdaterar lite nu vad som hänt så jag slipper de senare.. De va världens längsta och hemskaste dag igår, fyfan! Spendera hela dagen på sjukhuset. Vid fyra igår fick vi veta de, han klarar sig inte. På kvällen stängde dem maskinen som hjälpte han andas o gav inte han medicin eller så, men han fortsatte andas lite.. Jag åkte hem vid elva men dem andra stanna kvar. Klara inte de mer.. De va hemskt, bara grät hela dagen.. Och inatt kom samtalet vid tre att han gått bort.. :'( Ingen skola eller något för min del. Nu har jag skrivit de iaf och nu orkar jag inte skriva mer alls. Hejdå!

I was flying, now i'm crashing..

Kommentarer
Postat av: stephi <3

hjärtat, ja beklagar sorgen. de gör ont att se dig ledsen, ont i hjärtat och magen. eftersom det är min plikt att göra dig glad. finns vid din sida valentina ja älskar dig

2010-01-19 @ 22:20:26
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0