24/1 - Sms roulette

Sömnlös natt i malmö, haha. Klockan är nu sex på morgonen och vi är fortfarande uppe. Vi körde nyss sms roulette, roligt spel för er som inte vet vad det är! Det finns olika saker man ska skriva, man kan tex skriva ner dem på papper innan, går att komma på egna innan men finns även saker andra redan skrivit. Sen får man en siffra, vilket nummer i telefonboken man ska skicka till. Är ni smarta skriver ni ner även dem på papper innan, eller gör dem som olika kort. Här är ett tips på saker att skriva, som vi hittade på en hemsida och tvingades skicka:

  • Jag har en känsla av att du inte gillar mig vad har jag gjort för fel?
  • Kan jag lita på att du inte hänger med mig bara för att jag råkar vara populär?
  • Goda nyheter jag ska bli mamma!
  • Skulle du kunna ringa till se & hör och skvallra om att jag har kärleksproblem så jävla tyst nu förtiden..
  • Varför är du världens tråkigaste?
  • Blev precis inbjuden på premiären av nya shrek, hänger du med?
  • Jag mår inte bra just nu. Hjälp mig inatt. Annars vet jag inte vad som händer.
  • Säg att jag är någon är så otroligt osäker just nu.
  • Visst är du skyldig mig 60 kr? Behöver dem.
  • Önskar att du låg bredvid mig just nu.
  • Raderar onödiga namn i telefonboken. Du är ett av dem. Hejdå.
  • Jag hade sex 11 gånger förra veckan. Kan knappt gå.
  • Jag drömde att jag fläska på dig inatt.
  • Allt känns så jävla meningslöst. Är rädd för mig själv. Skjuter mig kanske inatt.
  • Onanerar.
  • Jag drömde lite konstigt om dig inatt. Vi låg nakna.

Och kom ihåg, ni får INTE erkänna att de är ett spel förens spelets slut! Så ni får inte svara på några sms! Enjoy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0