26/1 - gör en god gärning!

godmorgon alla, snart ska jag åka till skolan men tänkte skriva ett inlägg i bloggen först. Är så jävla trött idag asså och sen ska jag ha idrott med, hur ska de gå.. Kommer dö på plats, men får iaf använda dem nya sakerna hihi. Men får bli en dagens istället för en massa text.

Dagens humör: trött & seg.
Dagens planer: skolan, sen hem och plugga (kanske sova liiiite)
Dagens roligaste: att jag ska till skolan iiih och ha en massa roliga lektioner.. NOT, finns inget roligt idag i think.
Dagens tråkigaste: att de blir en lång dag & jag tyvärr måste plugga en massa.
Dagens önskan: att alla läxor blir klara när jag knäppt med fingrarna(Y)
Dagens look:
De blir osminkad & uppsatt hår, klädsel; mjukis & tjockiströja har ni tur kommer de bild sen;)
Dagens guldhjärta: går till alla dem som väljer att tänka på andra människor & skänker iaf 10 kr till rädda barnens katastroffond, rädda & hjälp andra, förbättra även ditt samvete. Gör en god gärning idag! Smsa "10katastrof" till 72950

Kommentarer
Postat av: P A M ♥

Sv: okej.

2010-01-26 @ 08:11:50
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: simone

Hej gums! vad har du för dig?

2010-01-26 @ 19:15:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0