26/1

Idag blev de skola sen stack jag till stan snabbt, mötte majlinda & sandra där. Handlade en tröja, kommer bild på den där nere. Åkte hem efter de, men fick direkt åka med mamma till centrum & handla. Blev lite solning också höhö, men nu ska jag inte sola på ett litet tag, så de inte blir för mycke. Va precis ute en stund med majlinda, vi träffade anika snabbt bara, länge sen man såg den serben. Så nu väntar jag på syster, som jag tror ska komma. Hon ska nämligen göra en läxa till mig, höhö.


köpt på vero moda för 199kr, jätte snygg faktist.
Och ser bättre ut i verkligheten men de skyller jag på den dåliga bildkvaliten i min mobil.

Men nu ska jag se på "sova med fienden" som är en film man enligt min mamma måste ha sett. Så skriver antagligen ett inlägg till senare.


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Snygg! Haft en bra tisdag ? :)

2010-01-26 @ 22:49:51
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: stephi

skitfin tröja! din jävel skulle inte vi shoppa ihop :o får mina pengar imrn ju! dock passar tosdag mig bättre jävla öppethus imrn :(



sv: skönt att ha någon att dela samma pain med :( kan ju alltid ses och ha mensont tsm haha då slipper någon av oss lida av att behövs lyssna på något den inte själv upplever haha ;) <3

2010-01-26 @ 23:03:19
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: ahmed

fin tröja höhö:D

2010-01-27 @ 00:29:28
Postat av: valentina

tack så mycke :)

2010-01-27 @ 14:10:12
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0