3/12

Uppe nu, sitter här framför datorn och äter min frukost, pizza och kaffe. Somnade sent igår, eller borde man säga tidigt? Iaf jag somna vid lite över sex på morgonen. Pratade i tele med anonym haha, tyckte de lät lite kul=( , och ja anonym skrämde upp mig lite sen också om spöken:|. Och de sjuka som jag fick veta nyss är att pappa hörde trappsteg och sånt inatt. Så han gick ner för att se vem de va men då va de ingen och han hade hört någon gå ner för trappan:S, scary. Men iaf igår blev de inget inlägg för jag vaknade vid kvart i fyra och då åt och duschade jag snabbt för jag sen skulle ut och möte emilia och embla. Vi gick för att sola och sen hem till emilia och såg film, jag och emilia gjorde även en smet som vi åt, kladdkakesmet fast med annorlunda mått och med oboy i. Snacka om att jag mådde illa efter! Men iaf, nu måste jag fortsätta äta och sen hoppa in i duschen för har brottom. Ska möta majlinda innan vi åker till jobb.
Seeee yaaaaa höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0