8/1

Idag kom jag till skolan kvart i elva, hade matte sen rast. Efter rasten hade jag bara basgruppsmöte (möte med klassen) fast med bara tjejerna idag. Skulle bara få reda på vilka dagar vi ska ha samlingar denna terminen, förra hade hela klassen samling halv nio varje morgon men denna terminen blir de mindre. Jag behöver bara ha de tre gånger i veckan, så sovmorgon måndagar och onsdagar, nice:D. Efter basgruppsmötet slutade jag och åkte då hem och åt. Hade tänkt sova efter one tree hill, men neeeej alla skulle tvungen ringa hela tiden så de gick ju inte. Ska egentligen va hemma idag, men nu tänkte jag iaf gå till emilia en stund där aya även är. Har inte tid att skriva mer än såhär, så vi hörs igen imorn antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0