9/1

NYÅRSTEST!

Jag har lärt känna nya människor?
Jadå, men några jag slängde lika snabbt.
Jag har flyttat hemmifrån? Nej och de kommer jag inte göra på ett lååångt tag iheller.
Jag har köpt en ny bil? Nej, jag har inte ens körkort?
Jag har krockat? Nej aldrig, (peppar peppar ta i trä)
Jag har gjort något som jag sedan ångrat? Hmm, de har säkert hänt, men inget värsta som jag lägger ner tid o tänka på och ångra.
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Resa till ett varmt land, och även en sak till..
Jag har hållit mig till mitt förra nyårslöfte? Jag hade inget nyårslöfte då.
Jag har gått ner i vikt? upp & ner. Gick upp i vikt men gick ner sen..
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Nej inget speciellt så.. Gillade inte detta året så värsta mycke..
Jag har skaffat mig nått nytt djur? nej haha :P
Största misstaget? Att jag låtit mina känslor styra för mycke tror jag.
Jag har köpt nånting riktigt nice? En massa kläder =)
Jag har blivit kär? Blev inte, va redan.
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tänkt och brytt mig mer om mig själv. Och även haft mer kul faktist.
Vad önskar du att du hade gjort mindre? Varit mindre ledsen.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och cigg.
Vad gjorde du på din födelsedag? va med mina vänner, hade tjejmiddag.
Vad kommer du göra 2010 som du inte gjorde 2009? Sätta mig själv i förstahand, sluta tänka på andra hela tiden och bli mer ego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0